Szabad az Á...

Szabad az Á... (crossover - szabad az átjárás a műfajok között). A hét minden napján irodalmi estek, alternatív színházi előadások, koncertek várják az érdeklődőket. Nem múltat idézünk, hanem a múltból táplálkozva, nem felejtve "őseink örökségét" a mai fiatal generációnak, 20 évvel a rendszerváltás után próbálunk értéket teremteni...

Ez a blog azért jött létre, hogy a látogató szemszögéből dokumentálja az Á... történéseit. Amennyiben te is ingert érzel rá, hogy elmondd a véleményed egy-egy eseménnyel kapcsolatban, úgy küldd el e-mailben a szabadaza@gmail.com-ra az indapassos e-mail címedet és szerkesztői jogosítványt adunk. Hajrá!

Így készül (be) a Kupidó…

Szepe72

2013. február 14. - Bunkó Klub - Valentin Edition

Egy hűvös téli reggelen a barátném azzal a linkkel fogadott, hogy a már korábban igen hatásosnak bizonyult Bunkó klub újabb agyhalállal rukkolt elő. Nemsokkal utána felhívta a figyelmemet, hogy ha akad olyan marha, aki egész éjjel kupidó jelmezben bulizik az ingyen ihat…Hát ez gyakorlatilag nekem lett kitalálva… Pénzem egy szál se, barkácsolni szeretek így hát nekiláttam a jelmezgyártásnak. Aki esetleg lemaradt a csudálatos látványról annak elmesélem, hogy drótkeretre erősített függöny szárnyaim, kívülre húzott rózsaszín-fehér csíkos alsónacim, alufólia glóriám és fűzfa íjam volt…Ronda volt, de felismerhető.

1.jpg

Elegánsan elkéstünk a 8as kezdésről, mert elég hathatós alapozást végeztünk indulás előtt. Megérkezéskor még nemigen volt nagy buli így nekiláttam az ivászatnak. Ezen a ponton köszönném meg a rengeteg itókát amit betöltöttem! Érdekes, hogy én voltam az egyetlen aki hajlandó volt felvenni egy jelmezt, hogy ingyen ihasson…Sebaj, nem volt konkurencia…Olyan jól sikerült a részegedés, hogy mire a buli kb éjfél körül beindult én már erősen hozzá voltam nőve az italpulthoz…Innentől kissé hiányosak az emlékek, de azt tudom hogy összehaverkodtam egy taggal aki próbálta felgyújtani a szárnyaimat…Az uccsó kép, hogy a második mákpálinkámat veretem –ami amúgy mennyei!- aztán megszűnik a szalag…

A következő kép, hogy már otthon ücsörgök, valahonnan szereztem egy sört, és egy szmekklevest eszegetek szárazon. Az origamiprogramot még lefuttattam, de a tűzrakásig már nem jutottam el. Reggel némi tengeribetegség és agyrágóbogár fertőzöttség mellett ébredtem. A többieknek kicsit több emléke volt mint nekem, de semmi szépet nem meséltek az előzőnapi viselkedésemről…

 Mindent összegezve jó móka volt, remélem lesz még pár hasonló beöltözős agyhalál buli, mert már most kívánja a szervezetem a repetát…

Matyex

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadaza.blog.hu/api/trackback/id/tr95086786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása