Szabad az Á...

Szabad az Á... (crossover - szabad az átjárás a műfajok között). A hét minden napján irodalmi estek, alternatív színházi előadások, koncertek várják az érdeklődőket. Nem múltat idézünk, hanem a múltból táplálkozva, nem felejtve "őseink örökségét" a mai fiatal generációnak, 20 évvel a rendszerváltás után próbálunk értéket teremteni...

Ez a blog azért jött létre, hogy a látogató szemszögéből dokumentálja az Á... történéseit. Amennyiben te is ingert érzel rá, hogy elmondd a véleményed egy-egy eseménnyel kapcsolatban, úgy küldd el e-mailben a szabadaza@gmail.com-ra az indapassos e-mail címedet és szerkesztői jogosítványt adunk. Hajrá!

Slam Prozetry

Madafaka

2012. december 5.

Miután az A38-on véget ért a No Means No még elmentem WC-re, aztán a villamosmegállóban realizálódott, hogy a Gyuriék már úton vannak, úgyhogy felhívtam őket. A Gyuri mondta, hogy ők mennek a Bembe. Dilemma elé kerültem. Felhívtam a Szepét, hogy tart-e még a koncert. Állítása szerint még igen, úgyhogy mentem az Á...-ba.

A Szabad az Á... ma este a Slam Poetry fenegyerekeinek, névszerint Csider István Zoltánnak, Pion Istvánnak és Ponzának  biztosított helyet. Én nem tudom kik ezek a srácok, de amit hallottam az jó volt. A zenét a Fixi4 szolgáltatta. Az a terv, hogy ha jól veszem ki, akkor havonta effektíve bárki felmehet majd a színpadra és elmondhatja a magáét, már ha lesz ilyen személy. Ez egész pontosan úgy fog zajlani, hogy ne látatlanra menjen az egész, hogy a zenekar felvesz valami alapot, amit aztán otthon jól be lehet gyakorolni és aztán lehet majd csapatni. Mérhetetlenül izgalmasan hangzik. Mikor beléptem a Hostel területére a biztonsági őr szólt, hogy segítsek a megzavarodott külföldi lánynak. Kiderült, hogy a koncert termet keresi. Megmutattam neki, aztán rögtön el is hagytam. Ezért később meg is fedtek, hogy hogy csinálhattam ilyet, amikor láthatóan kimondottan jól angolra ittam magam. Lent beálltam előre. Két szám között meghallottam, hogy valaki a nevem szólít. A Zsuzzi volt az, aki a Fürivel volt lent. Azt mondta a fülemről ismert fel, de alapvetően azért volt biztos a dolgában, hogy csak én lehetek az, mert túlnyomórészt arról írok, hogy milyen koncertek vannak az Á...-ban. Hát igen. Elég sokat vagyok itt. Szerintem nekik se tetszett, hogy ilyen kései a kezdési időpont, mert nem is maradtak végig. Miután elköszöntek, de lehet, hogy már akkor rég, egy széken ültem a színpad mellett, mert bólogatva kicsiket lépkedni már nem nagyon volt erőm, meg úgy igazából kedvem se. Az elalvásom előtti utolsó pillanatban még megpróbáltam felmondani az egyik alapra magamban a Kék Halál egyik számát és rájöttem, hogy amit mi csinálunk az a Slam Prozetry. Ennyire menő a Kék Halál. Mindenesetre bizisten ki fogom nyomozni, hogy mi ennek a projectnek a folytatása, vagy hogy lehet bekerülni, vagy legalább hogy tudnánk előttük játszani pl. mert valamennyire még passzolnánk is a képbe szerintem és akkor nem lenne az, hogy fél 11-ig nem lesz semmi, mint ahogy a mai Bunkó klubban sem, amire éppen ezért, mint azt már legalább két adással korábban kifejtettem, többet nem megyek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadaza.blog.hu/api/trackback/id/tr704951558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása