Szabad az Á...

Szabad az Á... (crossover - szabad az átjárás a műfajok között). A hét minden napján irodalmi estek, alternatív színházi előadások, koncertek várják az érdeklődőket. Nem múltat idézünk, hanem a múltból táplálkozva, nem felejtve "őseink örökségét" a mai fiatal generációnak, 20 évvel a rendszerváltás után próbálunk értéket teremteni...

Ez a blog azért jött létre, hogy a látogató szemszögéből dokumentálja az Á... történéseit. Amennyiben te is ingert érzel rá, hogy elmondd a véleményed egy-egy eseménnyel kapcsolatban, úgy küldd el e-mailben a szabadaza@gmail.com-ra az indapassos e-mail címedet és szerkesztői jogosítványt adunk. Hajrá!

Akasztják a hóhért

Madafaka

2012. december 14.

Nagy nap volt a mai. A Szepe születésnapja. Ennek örömére volt lent egy csomó ember, meg a színpadon voltak hangszerek.

Olyan fél 10 fele érkeztem meg. Közvetlenül azután, hogy átadtam a Szepének a születésnapi ajándéknak szánt kocsonyát kikértem egy korsó vizet, majd nemsokra rá szóba elegyedtem a Takival, aki nem hagyta ezt annyiban, úgyhogy sörre váltottam. Szóba került, hogy vettem egy Transitot, mire egyből megkérdezte, hogy ismerem-e Zebulon Dudorától az Okos bolt című számot. Én mondtam, hogy nem. Erre elküldte fénypostán. Azóta minden nap meghallgatom legalább ötször. Aztán megjöttek a Schlekiék, majd valahonnan előkerült egy torta (a Luca sütötte), illetve megkínáltak Tátra Teával, ami egy nagyon aljas dolog, mert nem elég, hogy erős, még szét is marta a torkom. Bevallom, kicsit meg is ijedtem. Beszéltük a Zolival, hogy ha megjön az Anesz, akkor majd én basszusozom, a Schleki meg dobol, a Zoli szintizik és az Anesz énekel, de ő csak nem jött, a Schleki meg nem tudott megmaradni a seggén, úgyhogy "Én megnézem azt a dobot!" felkiáltással meg is indult a színpad irányába. Gondoltam követem. Csatlakozott hozzánk a Zoli is, így ad hoc jelleggel megírtuk a Serfőző című számot, illetve még felhangzott többek között a "Szabad az Á..." és a "Luca napi vidámságok" is (Melyből Luca napi szomorúságok lett, mivel nem tudtam gyorsan játszani. Hiábano. 8 év után most fogtam először újra a kezembe basszusgitárt.). A koncertünk után mi eljöttünk, pedig még tudom, volt sok más dolog is (többek közt Anez), viszont biztos vagyok benne, hogy az est egyik, ha nem a  legnagyobb slágere valahogyan így hangozhatott:

"A fiú elalszik a széken,
a lány is elalszik a széken,
és jön a köcsög pultos, aki lefényképezi mind a kettőt amikor
a fiú alszik a széken
és a lány is alszik a széken."

Ugyanis, mint azt sokan tudjátok Szepének van ez a hóbortja. De ma. Ma felakasztották a hóhért.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadaza.blog.hu/api/trackback/id/tr794970092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása